Hej

Idag e det Lördag och idag har jag klippt mig och shoppat lite. Först klippte jag mig men bara topparna. Sen gick jag runt i Jakobbergs centrum och tittade så hittade jag en skjorta på H&M som jag har letat skit mycket efter så köpte den (Fast mamma betalade Tack Mamma!) sen åkte vi till Vällingby centrum och jag köpte 2 nagellack och gick runt där och tittade och laddade på min acsess kort med terminskort. Sen åkte vi och köpte 2 äppelträd sen till ica maxi och SEN hem. Efter vi hade kommit hem så målade jag mina naglar och sen satt jag vid datan och nu snart ska jag äta och sen blir det Dansfeber som är ett nytt program på tv4 som går lördagar kl. 20.00 skriver mer om det sen efter eller imorgon.

 
Det till Höger: Depend (nr 39) 25 Kr
Det till Vänster: Isadora graffiti nails (nr 803) 69 Kr

 Så blev det tillsammans ganska coolt tycker jag.

 Godis som jag köpte igår men glömde lägga upp: Dummy jordgubb, apelsin och citron

 Skjortan 199 Kr på H&M

Kommentarer
Nora :)

Jag har också sånt fast blått:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0