sorry

Sorry att jag inte har skrivit på 1 vecka men bloggen e ju inte mitt liv. men jag kommer försöka skriva nu under påsklovet för då e man ju ledig. men det som har hänt är att jag har fått en ipod av pappa för han va ju i USA och sen typ bara vanligt fast i torsdag så var typ alla i klassen sjuka eller blev sjuka under dan så på sista lektionen var vi bara typ halva klassen. idag är det låndfredag och jag har typ inte gjort någonting idag förutom att måla naglarna på fingrarna står det glad påsk och på tårna e det kycklingar. Imorgon e det påsk afton och då kommer mina brorsor och deras sambo/flickvänn på middag och så får man påsk ägg undra om man får nått kul men jag bloggar om det imorgon. Nu ska jag spela nått kul antigen på datan eller på PS2 aja hej då ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0