Näst sista riktiga skoldagen

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Idag är den näst sista riktiga skoldagen i grundskolan. Idag så ska jag gå på bio och äta middag med några kompisar, sen blir det hem och kanske börja packa lite. För på söndag så åker jag med min klass till kroatien på klassresa. Vi är borta i 4 dagar, så jag kommer hem på torsdag. Sen nästa fredag så har vi slutkonsert med klassen. Jag längtar sjukt mycket.

I måndags och tisdags så hade vi Vårkonsert med skolan och det gick super bra och var jätte kul. Men det var även lite sorgligt eftersom det var den sista vårkonserten som vi gjorde. Jag kommer sakna musiken så sjukt mycket sen på gymnasiet. Men nu ska jag snart gå av bussen, hej då!
Bilden har inget med detta att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0