Sommarplaner

Detta är mina planer som jag har för denna sommar (än så länge i alla fall).

  • På midsommar så ska jag till Loka Brunn och det kommer bli super mysigt. Hoppas att det inte regnar.
  • Sen kommer jag var hemma lite och efter det så blir det att åka till London, Holland och Danmark (vi bilar och kommer stanna i de länderna). Jag längtar jätte mycket till London, jag ska shoppa massor. Holland har jag bara varit i när jag var liten så kommer inte ihåg hur det såg ut där men det kommer säkert va jätte fint. I Danmark så ska jag kanske shoppa lite mer.

När jag kommer hem där i från så har jag inte så mycket "stora" planer, mest att vara med kompisar, shoppa, hänga på stan, fika, äta mycket glass + mer saker man brukar göra på sommaren (som jag inte kommer på just nu). Jag hade även tänkt att blogga mycket (försöka med det i alla fall). Jag tror och hoppas att denna sommer blir super bra, med mycket sol och många fina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0