Hos naprapaten igår

Igår var jag som sagt hos naprapaten och det gick väl bra. Det började med att jag fick lite akupunktur, alltså nålar i nacken och ryggen. Sen så masserade han lite och på slutet så knäckte han nacken åt båda hållen och ryggen på tre ställen. När jag var klar så hade nästan alla spänningar i nacken släppt vilket resulterade i att jag blev jätte snurrig och höll på att svimma. Så jag fick sitta där ett tag tills det hade försvunnit. Då skjutsade pappa hem mig och så satte jag mig i soffan och kollade på tv. Sen slappade jag mest resten av dagen. 

Idag så vet jag inte om det händer något speciellt men just nu sitter jag på min pappas jobb och tar det lugnt här och ska vara här tills typ lunch och sen ska jag åka hem igen och då kanske jag gör något annat. Jag har inte ont i nacken längre men lite i ryggen så hoppas det släpper under dagen.


Gammal bild som jag hittade på datorn

Kommentarer
Michelle

Fin blogg, lust att göra bloglovinbyte?
kramisar

2013-04-05 @ 17:18:00
URL: http://michaanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0