Studiedagar

Idag och igår hade vi studiedagar för det var utvecklingssamtal i skolan. Jag hade mitt utvecklingssamtal igår och det gick bra. Annars så kollade jag mest på film igår och pluggade lite. Idag vaknade jag vid halv tre och då gick jag upp och åt lunch och sen kollade jag på film och pluggade lite till. Imorgon är det skola igen men det har varit väldigt skönt att ha två studiedagar och få sova ut och inte behöva gå upp så tidigt och gå och lägga sig tidigt bara för att orka gå upp på morgnarna. Sen är det också bra eftersom man hinner plugga även fast det kanske inte är det som man vill lägga sin tid på, men då har man mer tid och hinner med båda det man vill göra och så hinner man plugga. Nu ska jag gå tillbaka till mitt hav av läxor så vi får höras senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0