Gymnasiemässa

Igår så var jag på gymnasiemässan med Olivia och Thomas efter skolan. Det var ganska kul, vi gick runt där ganska länge och pratade med massor av olika gymnasium. Idag så var jag ju först i skolan (såklart) sen åkte jag hem och bytte om och sen åkte vi till cirkus och kollade på Tomas Ledin: Showtime. Det var ganska kul fast jag var typ den ända som var någolunda ung och tanten brevid mig typ gick in i mig och puttade på mig. Nu sitter jag och skypar och sen ska jag sova. Imorgon ska jag på gymnasiemässan igen fast med mina föräldrar denna gång.
Annars har det inte hänt så mycket denna vecka, vi har lite prov och inlämmningsuppgifter som kommer under de närmsta veckorna, så bloggningen kanske inte blir den bästa. Men jag ska försöka göra lite fler inlägg som är roliga som kanske har med julen att göra. Vi hörs senare, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0