Shopping på en söndag!

Idag hade vi visning på vårat hus så vi åkte till farsta och kollade runt där. Sen åkte vi till min dans och efter den åt vi lunch sen åkte vi till länna och jag köpte ett par tränings tights. Sen stannade vi på ica maxi och handlade lite och då fick jag lite nagellack (för jag har namnsdag idag och mina föräldrar hade glömt det). Nu kommer bilder på allt jag har fått/köpt idag.


Tre vanliga nagellack från depend (nr. 314, 295 och 292)


Två Depend Magnetic (som man målar på och sen har en magnet på så blir det mönster) (nr. 6008 & 6011)


Depend allround lack (både bas och topplack)


Tränings tights

+ att jag köpte en bh som jag inte orkade fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0