Första dagen på praoen avklarad

Det var kul på praoen fast fick lite ont i ryggen eftersom jag stog upp i cirka sju timmar. Jag fick packa paket och packa upp pallar med fotosaker. Jag fick även stå lite vid kassen och titta på. Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Men jag hoppas att jag inte har allt för tråkigt. Jag bara måste berätta en sak som hände på praoen. En som jobbar där kom fram till mig och sa: Bli inte rädd om Danne kastar ett objektiv på dig det betyder bara att det är trasigt och han gör det på alla nya. Jag ba: Okej.... Jag vet inte äns vem Danne är!!!! Men jag får väl akta mig för objektiv som kommer flygande då. Hejdå!

Kommentarer
josefines.se

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



2012-03-27 @ 18:42:15
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0