Shopping

Idag så åkte jag till haninge centrum och shoppade lite. Jag fick med mig två linnen, en ögonskuggspalett och en mascara hem + att ni kommer få bild på tröjan som jag saknade när jag gjorde min danmark haul-video. För nu hade den kommit tillbaka från tvätten.


Linne från Gina Tricot 149kr


Linne från Gina Tricot 29kr (det var på rea och det hade kostat 149kr)


Ögonskuggspalett från Isadora, köpt på Kicks 179kr (Förlåt för att färgerna blev jätte konstiga men det var svårt att få dem att se ut som i verkligheten)


Mascara från Kubiss, köpt på In & Finn 25kr


Tröjan som jag köpte i Danmark på New yorker.

Förlåt för dem dåliga bilderna på kläderna men både mitt stativ och min fjärrutlösare ligger ner packat så jag kan inte ta några bilder på mig själv med kläderna på. Därför kommer det inte heller komma några outfit bilder förens efter jag har flyttat.

Kommentarer
Anna

Har In&Finn kommit till Haninge Centrum? :O Eller var du också på Port73? :)

Svar: Jag var på Port73 också
Ida

2012-07-27 @ 21:57:17
URL: http://anna-cee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0