Fullt upp!

Jag har ganska fullt upp eftersom jag ska flytta om 5 dagar. Så därför hinner jag inte blogga så mycket men igår flyttade vi alla saker till förrådet. Sen på Onsdag ska vi flytta min bror saker för han jobbar jätte mycket och hinner annars inte packa upp sina saker. Vi andra i familjen flyttar på fredag. Idag ska jag baka en vit choklad kladdkaka som ni kanske får se bild på senare. Annars så händer det inte så mycket, det är sjukt varmt inne så jag typ dör. Jag sitter på golvet i mitt rum (för jag har ingen skrivbordstol) med fläkten på trean som blåser på mig. Jag har typ packat alla mina saker så har bara en liten laptop och min kamera och tv. Min garderob är nästan tom. Men nu ska jag äta lunch så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0