Dag 6

Igår hann jag inte blogga för vi gjorde så mycket saker. Först åkte vi till "den vandrande sanddynen" som är ett berg av sand som typ flyttar på sig (?). Sen åkte vi till en kyrka som har sjunkit ner i sanden där åt vi även glass. Efter kyrkan åkte vi till Grenen som är den högsta punkten på skagen, där två hav möts. Vi åt lunch där också. Sen gick vi efter hela stranden och jag fotade brännmaneter. När vi hade kommit tillbaka till bilen åkte vi till en jättefin strand med palmer och var där och badade m.m. Sen åkte vi till hotellet och åt middag. Efter middagen gick vi till hamnen och åt glass. Det tror jag var allt som hände igår. Jag skriver ikväll om vad som har hänt idag och så kanske ni får någon bild eftersom blogg.se appen funkar nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0