Skola + simning + lägenhetsvisning = trött Ida

Idag hade vi gympa och spelade basket sen hade jag en håltimme -.- vi hade musik och engelska och sen lunch. Efter lunchen hade vi hel klass musikdata för labben var inställd. Så efter den så slutade vi :) då åkte jag och Olivia och simmade i typ 1 timme och så lekte vi i typ 1 timme. Det var typ en skit läskig gubbe som stirra på oss när vi simmade och sen när vi gick till lekdelen så följde han efter oss och satt typ och glodde på oss när vi lekte. Sen gick han men vi var skit rädda att han typ skulle stå utanför och vänta på oss. Efter det så kom pappa och hämta mig och så när jag kom hem så åt jag en pirog och sen skulle vi på lägenhetsvisning. När den var slut så åkte vi hem och vi kom hem typ nio så jag var fett trött. Men nu ska jag typ sova god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0