Stan

Idag var jag ju först och kollade på lite glasögon men jag kunde inte bestämma mig så jag måste tillbaka dit senare och kolla igen. Men sen åkte vi till city och gick runt och kollade, jag köpte en blus till julkonserten för jag behövde något rött att ha på mig (men den får ni se någon annan dag). Sen köpte jag även en ny mini-julgran, jag valde en vit. Den är jättefin och passar bra in i mitt rum. Jag tycker det är så mysigt nu när man har lite mysigt ljus från den i mitt rum.


På bilden ser man inte det mysiga ljuset eftersom bilden är tagen med blixt.

Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

2012-12-02 @ 11:47:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Kompakt

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

2012-12-02 @ 14:41:22
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0