Tjo

Jag skrev en recension på en av mina lush produkter och jag kan inte skriva en på den andra än för jag har bara använt den en gång, så det kommer komma en recension på shampookakan men jag vet inte riktigt när man kanske om några veckor. Så jag hinner testa den lite mer, men efter första gången så tyckte jag att den verkade bra och jag tänker verkligen testa fler saker från Lush. Just nu sitter jag och kollar på tv och imorgon fyller min mamma år så vi ska fira henne. Så jag kanske hinner blogga på dagen men kommer inte kunna blogga på kvällen. Vi ses senare och jag hoppas verkligen att ni gillade mitt recensions inlägg. Kommentera gärna vad ni tyckte om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0