Helgen

Jag har inte bloggat på helgen för jag har inte hunnit. I fredags var jag på middag hos Nora och det var jättekul. I lördags så klippte jag mig (fast bara topparna) + att jag fixade utväxten. 
Idag har jag har varit och dansat och sen firat min bror för att han fyller år idag. Imorgon är det skola och efter skolan ska vi typ spela in bakgrunder till konserten så jag vet inte när jag kommer hem. Vi har det på tisdag också. Ska snart gå och se på tv så detta är sista inlägget för idag. God natt!

Kommentarer
fanny wikström'

Hej sötis! Nu har jag en tävling på min blogg där två personer vinner varsin välgjord bloggdesign gjord utifrån dina önskemål och krav!

Jag har designat till väldigt stora bloggar, och vanligtvis kostar en design från mig över 200 kr, har jättemånga nöjda köpare, nu har du chansen att få en gratis genom att delta! Sjukt enkelt:

http://fannywikstrm.blogg.se/2012/april/designtavling.html#comment

2012-04-25 @ 22:14:52
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0