suck

Hej! Som jag sa igår så va mina kusiner här idag och dom sover här tills imorgon så jag kan ej sitta vid datan utan måste leka med dom hela tiden. Idag vaknade jag halv elva och gick upp och åt frukost. Sen typ kom dom och vi lekte med lego och sen åt vi lunch. Efter lunchen åkte vi till tekniska museet och kollade på deras rymdutställning. När vi kom hem från den var det typ middag och efter den mer lego och sen lördagsgodis. Sen skulle dom sova och jag ville inte att någon skulle sova i mitt rum men mina föräldrar vägrar ju lyssna så jag va tvungen att börja gråta för att dom skulle fatta -.- Sen kollade vi på en film (jag,mamma och pappa) och nu ska jag sova. Sen imorgon ska dom va hos oss till typ 15 så jag bloggar väll efter det någongång. Sen imorgonkväll så kanske vi ska åka och kolla på en studsmatta :D. Men nu ska jag sova så god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0