Hej!

När jag kom hem från skolan kollade jag på tv och orkade inte sätta på datan, sen år jag middag och efter det åkte vi till ica maxi där jag köpte massa saker. När jag kom hem så packa jag upp allt och nu sitter jag vid datan. Jag ska visa vad jag köpte och min bild från bilden. Snart så kommer min brorsa och min brorsas sambo som ska bo här på grund av en sak. 




Ansiktsrengöring


Sminkborttagnings sarvetter


Deo


Balsam, jag älskade denna när jag var liten!


Frida tidning.

Jag bloggar mer imorgon

Kommentarer
Anonym

åhh jag vill oxå ha sån ansiktsrengöringsmedel... (vilket långt ord ^^) det verkar så kul med dem där små taggarna :D vad kostade den?:O

2011-05-26 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0