Grönt är gräset

Efter skolan så åkte jag hem och pappa hjälpte mig att beställa en virkbok. Sen efter maten åkte vi till ica maxi och handlade mat och jag köpte 2 par leggings för imorse när jag skulle sätta på mig ett par leggings så blev det typ 10 cm storl HÅL i dom så har bara ett par andra med hål i. Sen när jag kom hem från ica maxi så klippte jag gräsmattan (för att tjäna extra pengar) det var sjukt jobbigt. När jag var klar så duscha jag och nu kollar jag på total blackout det e fett kul. Imorgon efter skolan så är det ju pyssel och det e sista gången så när jag kommer hem får ni se allt jag har gjort på pysslet. Men nu ska jag fortsätta kolla så får ni bild på leggingsen snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0