Förlåt

förlåt för att jag inte har bloggat idag men vi hade strömavbrott i 4 timmar från 12 till 16. Sen så åkte jag till ica maxi för att köpa saker tills imorgon och när jag kom hem åt jag middag och sen fixade jag matsäcken och sen gjorde jag söndagsvideo (som laddar på youtube) OCH nu kunde jag blogga. Imorgon kommer det inte bli mycket bloggning så ska nog göra lite tidsinställt så att det inte blir allt för tråkigt. Nu ska jag packa tills imorgon och sen typ ta det lungt. När söndags videon är klar så lägger jag upp den och det blir nog sista inlägget för idag. Juste jag fixade mina naglar idag också så det får ni nog i ett tidsinställt inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0