Hello!

Jag har inte bloggat så bra så jag berättar om hela helgen.

Lördag:
Först var jag hos min bror på kalas för han fyller år på Tisdag (grattis) Det var ganska najs för dom har ju chokladfontän nu :D Sen när vi kom hem så åt vi middag och kollade på Melodifestivalen Eric Saade vann han va dååålig. Jag tycker Swingfly skulle vunnit.

Söndag:
Idag har jag bara varit hemma och jag och mamma och pappa har kollat på semester vi ska till london :D fast vi har inte bokat för det va dyrt så dom ska typ tänka på om vi ska ha det dyra hotellet eller det billigare. Sen åt vi middag och sen kollade jag på Solsidan det var fett kul. Nu är det Time out det e också kul. Men nu måste jag gå och plocka fram kläder tills imorgon.
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0