Smink!!

Jag har beställt MASSOR med smink från Elf som jag beställde från förut. Gud jag e så glad! Jag hade kollat ut saker för 300 kr och sen hittade jag en rabattkod så man fick 50 % på allt :D men man var tvungen att köpa över 300 och mitt blev typ 290 så jag var tvungen att lägga till saker och sen lite mer så det blev 280 med rean avräknad så jag e sjukt glad och hoppas att det kommer fort! Jag köpte 19 saker så jag gjorde ett litet collage i panit så inte så bra kvalité men ändå.



Men sen när det kommer så kommer jag ju visa allt och berätta vad det är osv.
Så om ni också vill ha billigt bra smink så gå in på eyeslipsface.se och sen i kassan fyll i: SUPERELF50 som rabattkod fast tänkt på att ni måste handla för över 300! och det mesta kostar 15 kr. Men jag måste säga att borstarna e inte så bra om man inte tar studio borstar fast då kostar dom 35 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0