Shopping!

Varning för mycket saker!

Det är en bläckpenna som ser ut som en färgtub. ca 26 kr

Post-it lappar med instruktioner hur man viker saker. ca 20 kr

En bläckpenna. 

En penvässare och ett sudd! 

Linne. ca 140 kr
T-shirt. ca 70 kr

T-shirt. ca 90 kr

Väska (till bröllopet) ca 70 kr

Hårblomma (till bröllopet) ca 90 kr


Tjocktröja. ca 90 kr


Skor (till bröllopet) ca 150 kr


Ballerina skor som man kan vika ihop. ca 200 kr (jag visar hur dom funkar senare)


Godis!


Mini choklad kakor


Parfym


Nagellacksremover.




Nagellack ca 500 tillsammans


Glee program


Glee tröja (två stycken en till mig och en till Nora) ca 200 kr styck


Piano-notbok med musikal låtar ca 30 kr (på rea)


Piano-notbok med poplåtar tex lady gaga ca 30 kr (på rea)


T-shirt ca 200 kr


Gitarr örhängen ca 80 kr


T-shirt ca 100 kr


Väska ca 60 kr (på en marknad typ fake väskor)


Dirty dancing linne ca 100 kr (det står "Nobody puts baby in a corner")

Jag tror det var allt! Men imorgon kommer bild på min Ziperall och mina böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0