Stan! ♥

Idag var jag ju i stan och shoppade en tröja och ett par Jeansleggings och 2 par långkalsonger(som jag ska ha i fjällen) Jag och pappa fikade på ett cafe jag åt en cookie och en festis sen gick vi till mamma som fixade naglarna och när hon va klar så gick vi till gallerian och åt lunch då åt jag köttbullar sen åkte vi till ica maxi och handlade saker till middagen. När vi kom hem gick jag till datorn och snart så ska vi äta middag (fast det e typ inte mat utan ost och kex) sen ska jag titta på fångarna på fortet och sen vet jag inte. Hej då! ♥
Nu bilder på kläderna


Paul Frank!!


Såå snygga


Jag orkade inte ta 2 bilder på dom för man köpte dom i 2 pack och dom va inte dom finaste men ingen ska ju typ se dom för man har ju dom under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0