Paket + Ikea = pyssel och galgar

Idag när jag vaknade så gick jag ner och då sa pappa att mitt paket hade kommit (jag blev glad för trodde det va newlook kläder) men det va pysslet jag hade köpt. Det var väldigt kul. Sen åt jag frukost och då sa mamma att vi skulle till Ikea. När vi va på Ikea åt vi lunch och köpte galgar till mig (galgar stavas VÄLDIGT konstigt) Sen när vi kom hem så satte jag in alla galgar i garderoben och sen pysslade jag (och det blev jätte fint.) sen åt vi middag och nu tittar jag på tv men ska göra i ordning lite tidsinställda inlägg med bilder för kommer ju inte kunna blogga så mycket dagarna som kommer.

Paketet


Resultatet av min "kaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0