Jag har tråkigt!

Är du kär? ja
Är du en sportfåne? nej
Är du fattig? Nej
Är du trött?ibland
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du töntig? vet ej men tror lite
Är du ressugen? ja
Är du skolsugen? nja, lite
Är du irriterad? inte nu
Är du festivalsugen? nej
Är du saknad av nån? tror det
Smeknamn? vet ej men typ mort (av nora)
Bästa åldern? vet ej
Bästa tidningen? öhhh kp
Hur sminkar du dig? jag brukar inte sminka mig
Höstens accessoar? Halsduk
Hur många timmar sov du inatt? vet ej men för lite i alla fall
Vilken film såg du senast? snuten i hollywood 3
Vilken internetsida besökte du senast? ellaager.blogg.se (där jag hitta denna)
Vad sa du senast till vem? nej till pappa
Vem fick du senast sms från och vad stod det? varför packar du av Thomas
Vad gjorde du i förrgår? bowlade med min brorsa
Hur många msn-kontaktetr har du? 88
Vilket land besökte du senast? danmark
Vad såg du senast på tv? fångarna på fortet
Vad är det för märke på din dvd-spelare? jag har ingen
Senaste köp? godis
Vad har du för skor? fejk uggs
Vilken musik har du lyssnat på idag? alla låtar på min ipod
Vad drack du senast?  vatten
När sjöng du senast? Idag i bilen
Håller du det städat? oftast
Vad gör dig lycklig? mina kompisar och min familj
Vad har du för TV-kanaler?
Många..
Har du åkt moped någon gång?
japp
Har du busringt någon gång?
såklart
Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nej
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
italien (haha xD)
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
svampbob
Kan du alla orden i nationalsången?
japp
Badkar eller duschkabin?
dusch
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
hairspray
Chips eller popcorn?
chips
Vilken färg på läppstift använder du?
ljusrosa
Apelsin- eller äppeljuice?
äpple
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
pappa, mamma, min bror och brorsans tjej vi åt på subway
Favoritchoklad?
vit
När röstade du senast?
aldrig (tror jag)
När åt du en hemodlad tomat sist?
i sommras.
Har du vunnit en prispokal någon gång?
ej
Pepsi eller Coca Cola?
INGET
Har du kräkts offentligt?
nej
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
ja
När besökte du ett sjukhus senast?
när jag föddes
Hade du mycket hår som liten bebis?
japp
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
standard saken.
Vad har du i din väska?
mobil, nycklar, tuggummi, busskort m.m
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
dricker ett glas vatten
Vad är du tacksam för idag?
vet ej
Namn: Ida
Ålder: 13
Ringsignal: hey soul sister (haha fett gammal)
Fobi: hissar, spindlar, mörker
Något du stör dig på: konstiga människor som inte förstår
Snyggaste någon kan ha: vet ej
Sämsta låt: mr cool
Bästa låt: don't stop beliving - sam tsui
Dyraste sak du köpt: min webcam typ
Svärord: vet ej
Dålig vana: vet ej
Bästa film: hairspray
Bästa bok: hemligheten
Sämsta tidningen: DN
Det ord du använder mest: typ
En pinsam hemlighet: vet ej
Dummaste grej du gjort: berättat en hemlighet om en kompis (fast jag var typ 5)
Färg: turkos
Ögonfärg: grön/blå
Något du saknar: När jag va liten typ
Är du Musikalisk?: ja
Bästa bloggen?: typ alla som jag läser
Är du kär? ja
Är du en sportfåne? nej
Är du fattig? Nej
Är du trött? ibland
Är du shoppingsugen? Oftast
Är du töntig? vet ej men tror lite
Är du ressugen? ja
Är du skolsugen? nja, lite
Är du irriterad? inte nu
Är du festivalsugen? nej
Är du saknad av nån? tror det
Smeknamn? vet ej men typ mort (av nora)
Bästa åldern? vet ej
Bästa tidningen? öhhh kp
Hur sminkar du dig? jag brukar inte sminka mig
Höstens accessoar? Halsduk
Hur många timmar sov du inatt? vet ej men för lite i alla fall
Vilken film såg du senast? snuten i hollywood 3
Vilken internetsida besökte du senast? ellaager.blogg.se (där jag hitta denna)
Vad sa du senast till vem? nej till pappa
Vem fick du senast sms från och vad stod det? varför packar du av Thomas
Vad gjorde du i förrgår? bowlade med min brorsa
Hur många msn-kontaktetr har du? 88
Vilket land besökte du senast? danmark
Vad såg du senast på tv? fångarna på fortet
Vad är det för märke på din dvd-spelare? jag har ingen
Senaste köp? godis
Vad har du för skor? fejk uggs
Vilken musik har du lyssnat på idag? alla låtar på min ipod
Vad drack du senast?  vatten
När sjöng du senast? Idag i bilen
Håller du det städat? oftast
Vad gör dig lycklig? mina kompisar och min familj
Vad har du för TV-kanaler? Många..
Har du åkt moped någon gång? japp
Har du busringt någon gång? såklart
Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nej
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Italien (haha xD
Vilken är din favorit bland tecknade serier? svampbob
Kan du alla orden i nationalsången? japp
Badkar eller dusch kabin? dusch
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? hairspray
Chips eller popcorn? chips
Vilken färg på läppstift använder du? ljusrosa
Apelsin- eller äppeljuice? äpple
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? pappa, mamma, min bror och brorsans tjej vi åt på subway
Favoritchoklad? Vit
När röstade du senast? Aldrig (tror jag)
När åt du en hemodlad tomat sist? I somras.
Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
Pepsi eller Coca Cola? INGET
Har du kräkts offentligt? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
När besökte du ett sjukhus senast? När jag föddes
Hade du mycket hår som liten bebis? Japp
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Standard saken.
Vad har du i din väska? Mobil, nycklar, tuggummi, busskort m.m
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Dricker ett glas vatten
Vad är du tacksam för idag? Vet ej
Namn: Ida
Ålder: 13
Ringsignal: Hey soul sister (haha fett gammal)
Fobi: Hissar, spindlar, mörker
Något du stör dig på: Konstiga människor som inte förstår
Snyggaste någon kan ha: Vet ej
Sämsta låt: Mr cool
Bästa låt: Don't stop beliving - Sam Tsui
Dyraste sak du köpt: Min webcam typ
Svärord: Vet ej
Dålig vana: Vet ej
Bästa film: Hairspray
Bästa bok: Hemligheten
Sämsta tidningen: DN
Det ord du använder mest: Typ
En pinsam hemlighet: Vet ej
Dummaste grej du gjort: Berättat en hemlighet om en kompis (fast jag var typ 5)
Färg: Turkos
Ögonfärg: Grön/blå
Något du saknar: När jag va liten typ
Är du Musikalisk?: Ja
Bästa bloggen?: Typ alla som jag läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0