Helg!

Hej!
Idag ska jag åka till stan med mamma och pappa :) för mamma ska fixa naglarna. Igår tittade jag på let's dance men somnade på utröstnings saken så jag fick kolla nu på morgonen vem som hade åkt ut. Igår var jag och mamma och köpte bomull också och så hämtade vi mitt bokpaket och h&m kläderna som vi hade beställt jag fick en vitblå tröja som jag har på mig idag och en lila t-shirt med Gustavpå och så hade jag beställt ett par shorts men dom kommer om typ 2 veckor och en jacka men det var fel storlek så vi måste skicka tillbaka den :( men jag kommer ju att få en större sån då :) Men nu ska jag åka så jag bloggar mer när jag kommer hem om jag orkar.


Tröja: H&M
Linne: Lindex
Jeansleggings: Lindex
Ignorera mitt ansikte för jag tog kort med mitt stativ så det blev lite konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0