Heeej!

Idag hade vi sovmorgon så vi började 09.40 och då sa jag till pappa igår väck mig senast kl08.00 och gissa när jag vaknade ..... 08.45!!!! Fick värsta paniken och pappa skjutsade mig till bussen. Sen i skolan så hade vi bild och sen tyska och sen lunch (äckliga fiskpinnar) sen va det Musikdata det e kul. efter det var det labb fast vi hade typ vanlig no. sen hade vi 10 minuter engelska för sen skulle våran lärare åka där ifrån. Så jag och Alva spelade kort hela tiden :) vi spelade 500 fast vi kör det som har mest på fredag och just nu ligger jag efter med typ 200 poäng :( men hoppas på att komma ikapp imorgon :) sen hade vi so och det var inte så kul för imorgon har vi "läxförhör/prov" fast dålig som man är så har jag glömt boken i skolan :( sen åkte jag hem och åt mellis. Nu sitter jag och tittar på tv. Så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0