Gått LÅÅÅÅÅÅÅÅNGT!!!

Idag var det ju snökaos!!! Så inga bussar åker så imorse fick pappa sktjusa mig :) Sen Hade vi ingen Musik för Tobbe kunde inte komma till skolan för han bor i stan. Sen hade vi matte och då ropade dom ut i högtalarna att vi slutar efter lunch. Efter matten hade vi Gympa fast jag var inte med på den för jag harde ont i foten. Efter det slutade vi ju men inga bussar gick ut så jag och Alva fick GÅ hem från brandbergen!!!!! Det är 5km!! Det tog 1 timme och 20 min!!!! Fast det var ändå ganska kul för jag och Alva sjöng och skrattade nästan hela vägen. Så när jag kom hem var jag sjukt trött och åt lunch och nu kollar jag på tv! Men nu ska jag nog sova lite hejdå!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0