Måla -.-

Idag ska jag först åka till stan med pappa för att fixa present till mamma och sen ska jag måla klart lekstugan. Så bloggningen kanske inte blir så bra. Men idag ska jag börja med en sån här dag sak. Den ser ut så här:

1. En bild på dig själv för 2 år sedan
2. Bästa låten just nu
I feel pretty/unpretty - Glee
3. Vad finns i sminkväskan?
Video
4. Favorit låttext
Defying gravety
5. Någonting som du inte kan lämna huset utan
Mobilen!!
6. Vad åt du idag?
Skinka, Paj
7. Favorit tv-program
Glee
8. Dagens outfit
T-shirt, shorts, tights
9. En bild du har tagit själv
Blomma (med mobil)
10. Mina Rädslor
Åska, spindlar, för att det ska bli krig, bomber
Dag 1: En bild på dig själv för 2 år sedan

Dag 2: Bästa låten just nu

Dag 3: Vad finns i sminkväskan?

Dag 4: Favorit låttext

Dag 5: Någonting som du inte kan lämna huset utan

Dag 6: Vad åt du idag?

Dag 7: Favorit tv-program

Dag 8: Dagens outfit

Dag 9: En bild du har tagit själv

Dag 10: Mina Rädslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0