Hej!

Det blev inget fjäderholmarna igår men jag fixade i min lekstuga (jag ska sälja den) jag tvättade hela utsidan och hela insidan och nu är det bara måla kvar fast måste vänta typ 2 dagar innan den e torr. Men idag kanske vi ska till Nacka eller stan (jag vill till Nacka men mamma vill till stan) så vi får se. Idag med posten fick min pappa en lapp att han skulle hämta ett paket och jag hoppas det är mitt Elf smink men det kan också va hans nya mobil. Men man kunde inte hämta det förens efter 14.

Kommentarer
hanna

svar - jag gör inte fjäderörhängen, jag kan göra men jag håller mig till armband och halsband :)

2011-08-04 @ 12:40:09
URL: http://typehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0