Hej

Efter att vi hade slutat skolan åkte jag till centrum och gick runt och kollade jag hittade nästan allt jag letade efter och allt jag köpte var på rea. Jag köpte en kalender, en mascara och en tröja. Sen provade jag massa kläder men nästan inget passa :( Sen ringde pappa och undra var jag var och då sa jag att jag va i centrum. Sen när jag var på gina tricot så när jag skulle betala så säg jag att någon hade glömt sitt kort i korthållaren så jag sa det. Asså fett fail att glömma bankkortet i betalsaken. Mascaran jag köpte var skit bra så jag tog bild med och utan.


65 kr på bokhandeln (kostade 129 innan)


75 kr på gina (kostade 149 innan)


tog en bättre bild på mönstet


99 kr på Cubus (kostade 139 innan)


Utan mascara


Med mascara (fast jag brukar inte ha mascara på underfransarna)

Men nu måste jag gå och plugga till No provet imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0