Ojj, Länge sen

Nu var det sjukt länge sen jag skrev men det har hänt så mycket men nu tar vi allt från början

Fredag: Först var jag i skolan hände väll inget speciellt men på Tyskan kollade vi klart på North face den slutade fett sorligt typ alla dog :(  . Sen efter skolan åkte jag hem och väntade på mamma och pappa sen åkte vi till ikea med brorsan som skulle handla as mycket nya möbler för han skulle flytta på lördagen.

Lördag: Upp tidigt, åka till brorsans nya lägenhet. Hjälpte till med flytten men sen så åkte jag och mamma till stan för att gå på dansen men kom 10 min sent för att först missa vi tåget och sen hittade inte mamma från pendeln. Sen när jag hade dansat klart så fick jag ett linne och vantar av mamma från monki (fett fina) och sen köpte vi lite lördagsgodis och sen åkte vi tillbaka till min brorsa och hjälpte dom klart. Sen åkte vi hem och åt middag och kollade på dansfeber (fett kul)





Söndag: Va hemma lite sen åkte vi till mio möbler för att köpa säng överdrag (för min brorsa köpte ny säng till nya lägenheten så jag fick den gamla så jag har större säng nu) sen va jag typ bara hemma och la lite pärlplattor så nu ligger dom på skrivbordet men har inte strykt dom.

 Peacetecken

 tvtestbild

 not

 I

 2glassar


Måndag (idag): Idag har jag varit i skolan och sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan och här e jag men imorgon har jag studiedag så jag kanske kommer blogga då men nu ska jag gå. Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0