GEEK

Idag har jag varit i skolan vi hade fett mycket vikarier vi hade typ bara ett ämne med den riktiga läraren och det var tyska. Men på gympa så spelade vi spökboll och sista gången sa han dom som inte vill spela igen ställ er på den här sidan och där stog bara jag och Anna och då sa han att vi fick gå hem :) men då gick några andra också! Men sen i duschen så skulle jag bara tvätta fötterna men klantig som man e så halkade jag så nu har jag typ lårkaka och blåmärke på knät och bula på knät (asså jag var inte naken när det hände hade trosor och tröja). Efter skolan så gick jag hem till Alva och va där och vi geekade ett spel på spela.se som heter run så nu sitter jag och försöker komma så långt som alva men har även ätit middag pch ska kolla på idol om 2 min. Så hej då ses imorgon!


Mitt Knä!

Kommentarer
mirry

gå gärna in på min blogg :)

2010-09-23 @ 06:41:21
URL: http://slifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0