Tja

Idag har jag varit i skolan och så det var ganska kul sen efter skolan så va jag med alva det var jätte kul och sen när jag kom hem såg jag att mitt paket från La redoute hade kommit (en tröja jag hade beställt) och den var jätte fin och passade perfekt. sen åt jag middag och sen kollade jag på tv på Berg flyttar in och Välkommen åter. Imorgon ska vi igentligen ha studiedag men just vi sångklasserna måste va i skolan 09.00 - 12.00 och ha extra rep och vi får ingen lunch så det blir typ inte förens halv ett när man kommit hem. Men nu ska jag gå och duscha så hej då och jag hittade ingen bild på tröjan på nätet så ni får det någon annan dag.



Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0