Fredag

Idag har jag varit i skolan och sen när jag kom hem så badade jag och gjorde typ mini spa med musik, ansiktsmask m.m sen kollade jag på tv men då gick strömen så att typ utan ström i 30 min sen spelade jag lite piano och tränade på låtarna till konserten som e på onsdag och torsdag. Och sen packade jag. Sen kom mamma och pappa hem (mamma var i stan och pappa hämtade henne) och hon hade köpt 3 olika ansikts krämer till mig och 1 kräm för finnar och 1 kräm mot munsår. Ansiktskrämerna e på bilden. Sen åt jag middag (grekisk mat) Och nu kollar jag på Idol men det var reklam så jag bloggade istället men nu börjar det så Hej då och jag kanske inte kan blogga imorgon jag vet inte men det kanske kommer något litet mibol inlägg.


Dom va fett coola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0