Hej

Idag har jag varit i skolan och där hände det väll inget speciellt förutom att dom målade om i korridoren så det stank målarfärg hela dagen. Efter skolan åkte jag hem och åt mellis och sen åkte jag på pyssel idag gjorde vi cirkus collage mitt var en trä scen med en ängel med mic på, ett monster och Lasse berghagen som clown. När jag kom hem från pysslet åt jag middag (någon köttgryta med potatis) sen kollade jag på äntligen hemma och efter det så blev det house men kollar inte så mycket för jag sitter mest vid datorn. Imorgon e det onsdag och jag ska kolla på Glee och typ inget mer. Jag börjar lite senare imorgon bitti så kanske hinner blogga på morgonen och nu med webbcam kanske det blir outfit men en dålig men ändå. Men nu måste jag gå mamma år damp. men bloggar kanske från sängen sen.
Juste jag har gjort en header till min kompis Julia kolla gärna in hennes blogg
Julias blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0