Hej

Nu har jag inte bloggat på länge igen men i söndags så köpte jag en symaskin (eller pappa betalade men ändå) Så hjälpte mormor mig att sy en kjol den blev jätte fin ni får se den sen. Sen köpte jag också svart garn och ett randigt tyg. Sen på söndagen så mådde jag skit på morgonen sen åkte jag på kalas hos min kusin som fyllde 7. Sen hemma mådde jag ännu dåligare men det gick bort på natten. Så idag gick jag till skolan och fick veta vad vi fick på so provet jag fick Bra det e typ som VG så det var bra. Men nu har det sjuka kommit tillbaka så jag hoppas att det går bort under natten så kan gå till skolan imorgon för sen Onsdag och torsdag har vi Hemstudiedagar så då e man ändå hemma fast ska på utvecklingssamtal på torsdag. Men nu ska jag gå hej då! Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0