Hemma igen

Nu e jag hemma för jag har varit i stan från kl. 15.00. Vi gick på H&M och köpte kläder till konserten på torsdag bilder kommer kanske imorgon. Sen åt vi middag på Mc donalds. Men innan jag åkte till stan så åt jag först frukost banansmoothie (se bild) sen spelade jag data och sen åt jag lunch pasta med skinka (se bild) sen kollade jag på fame 2009 men jag hann inte titta klart innan jag skulle gå till bussen jag har typ 20 min kvar att se. Imorgon ska jag på utveklingssamtal sen ska jag typ till Thomas och se på film eller nått. BYE BYE



Frukosten

Pasta med skinka

Mina naglar


Dagens outfit
Tunkia: Bikbok
Strumpbyxor: H&M

Alvas Tatugering som jag satte dit (stolt xD)

Jag med Beckas glasögon

Jag hade Stenar på ögat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0