Hej

Nu är jag hemma igen efter att ha dansat och shoppat. När jag hade dansat klart så skulle vi åka till globen men när vi kom ditt så var parkeringen full så vi fick åka till farsta istället men jag köpte bara en mössa fast skulle fått kläder också från hm men hm i farsta hade ingen divided avdelning så jag fick bara en mössa (se bild nedan). Senare ikväll blir det tacos och Melodifestivalen. Jag hoppas att Erik Saade vnner Melodifestivalen. Imorgon är det söndag och vi ska till min brorsa som fyller 23 på måndag men det är kalas för honom imorgon så jag kanske inte kommer kunna blogga så mycket imorgon men man vet aldrig. Hmm...ni får bild på min mössa och på min outfit som jag har nu och inte är danskläder. Just nu sitter jag och leker med min lera och chattar på msn. Aja BYE BYE




Min nya mössa


Tunika: Gina tricot
Leggings: Vet ej fick dom av mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0