BILDBOMB från lovet, virkade saker och lite annat

Fick den på Alla Hjärtans Dag

Coolt äpple jag hitta på Ica

Jag Har Klippt lugg (fast det var ganska länge sen)

Molly Som jag virkade

Morot Jag virka

Rosett jag virkade

Blomma jag virkade

Damsugare och chokladboll jag virkade

Hund jag ritade på bilden

Frida skrev mitt namn så här fint på bilden

min outfit när jag skulle åka till fjällen

afterski i fjällen

Jag såg Zillah & Totte i fjällen

Mina racerskidor (skoja xD)

Min fina snö ängel

Jag fick autograf

Fick autograf av han med

Fick deras autograf också fast dom skrev med dålig penna så den torka typ bort.

Kanin som jag virkade

Blomma som jag gjorde av kludd

Jag med Annas glasögon

Jag i fjällen vid toppstugan

Kommentarer
nora^^

Sötis ^^<3

2010-03-12 @ 17:03:14
URL: http://norizknowsit.blogg.se/
Ida

Hihi Tack<33

2010-03-12 @ 22:29:33
URL: http://imida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0