Sorry

Nu har jag inte skrivit på ganska länge men jag ska försöka skriva om alla dagar sen i lördags men vet ej om jag kommer ihåg allt.

Söndag: Var vi och fikade rabarberpaj hos David och Diana. På kvällen kl.21.00 var det Hairspray (filmen) på 4an så jag tittade på den.

Måndag: Var jag bara hemma och slappade.

Tisdag: Var jag i Haninge Centrum med min Mormor och fick kläder m.m visar på bilderna.
 Tröja från H&M 79.50 kr

 Örhängen från JC 29 kr

 Shorts från Cubus 129 kr

Onsdag: Var jag med Julia och jag fixade hennes blogg kolla in den http://lullaxd.blogg.se 

Torsdag: Var jag och shoppade på Bettween för det var Sommar rea så det var 50% på allt i butiken. Sen var jag med Alva och hon sov över hos mig vi tittade på film först på Nio månader som var skit kul. Sen gick vi och la oss men kunde typ inte sova för det var så varmt i mitt rum.
Det här köpte jag på Bettween
 Plånbok 50 kr (innan 150Kr)

 Linne 129.50 kr (innan 259Kr)

Klänning 149.50 kr (innan 299Kr)



Fredag: Idag har jag Först varit lite med Alva och efter det så åt jag Nudlar MUMS! och sen försökte jag göra ett eget virkmönster och virkade det och den blev jätte söt ni får se bild senare i inlägget. sen åt jag och pappa middag Taco bar MUMS! Och nu sitter jag vid datan Hej då! ses

 Min nya virkade figur (mönster av mig!)
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0