Sorry

Nu har jag inte skrivit på länge men det var bara för jag inte varit hemma.

Onsdag: Kommer ej ihåg vad som hände

Torsdag: Jag åkte till mormor

Fredag: Midsommar afton som firades på Loka brunn (och ja det e där dom gör loka vatten) Trevigt, trevligt jag sov på Loka brunn hos mina småkusiner som hade rum där vi badade på kvällen och åt hamburgare.

Lördag: vaknade jätte tidigt av att 2 små busungar kittlade mig. Efter en jätte god hotellfrukost blev det bad igen och sen lunch och efter den lite fika på en brygga. Sen fick jag sjutss tillbaka till Mormor till middag blev det Tacos och sen spelade Jag, David, Diana, Ellinor och Niklas kort till typ 23.00 och då gick vi och la oss men jag, Ellinor och Niklas låg och garvade till typ 00.00

Söndag: Åt frukost sen kom mamma och pappa som hade såvit på hotell och vi åt lunch och sen åkte vi hem.

Måndag(Idag): Har varit i Haninge centrum och handlat inför Paris Typ schampoo och så. Sen kom Farfar på fika (tråkigt) sen va det middag och farfar hade åkt hem.

Imorgon ska jag åka till stan och va med min älskade Kusin Bella typ hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0