natti natti!

Nu ska jag berätta lite om helgen för har inte bloggat denna helg. I lördags hade jag dans det var skoj. Efter dansen åkte jag in till city för mamma skulle fixa naglarna och sen letade jag efter en tröja som inte finns någonstans i min storlek. När vi kom hem kollade jag på kung fu panda äger!! Skoj skoj. Sen idag så kom släkten för min pappa fyllde år idag. Grattis Pappa! Jag och min kusin skrattade tillsammans som vanligt. När hon hade åkt hem kollade jag på pojken i randig pyjamas (böla som fan) sjukt sorglig. Men den va jätte bra jag rekomenderar den. Och nu ligger jag i min säng och ska sova. God natt! :)

Kommentarer
nora ^^

Åh tack ja det ska jag :)

2010-12-08 @ 10:27:24
URL: http://tigertassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0