Hej

Idag har jag varit i skolan och det va ganska tråkigt för först hade vi matte men vi gjorde någon konstig labb istället. (typ bygg en bro av 1 papper som ska hålla 100 gram) sen skulle vi haft musik men tobbe va sjuk så den va inställd och det var dåligt för vi hade behövt den. Sen var det svenska och sen lunch. Sen var det uppspel på brukspelet och det gick väll bra. Sen på so:n kom åsa in och sa att kören var inställd så ingen kör heller :( och när jag kom hem funkade inte min dator så jag kunde inte göra någonting. Men om typ 5 min ska jag kolla på Ana Gina Show för det e fett skoj. Jag kanske ska göra sån där dag 1-10 grej fast vet inte hur många dagar jag ska ha. ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0