Dag 01 – Om mig

Jag heter Ida G......... (vill inte ge ut det i bloggen) och är 13 år gammal, jag fyller år den 2 september som e samma dag som min kusin som e 2 år äldre än mig. Jag går i Brandbergsskolan i sångklass som betyder att man har musik där man sjunger 3 gånger i veckan och får lära sig instrument och noter och musikdata där man skriver egna låtar. Jag tycker om att sjunga, dansa, va med kompisar och fota. När jag fotar använder jag min digitalkamera, mobilen eller pappas systemkamera. Min pappa heter Michael och min mamma Ann-britt. Dom lever tillsammans och har varit gifta i 25 år. Jag gillar schlager, pop och hip hop musik. Jag har inget djur fast jag hade en hamster. Jag tycker också om att pyssla. När jag blir stor vill jag antingen bli konditor, fotograf, konstnär, frisör, kläddesigner eller något i den stilen för jag vill göra något kreativt. Det var nog allt jag kommer på nu undrar ni något annat så får ni komentera.

Det här e dom 2 favorit bilderna på mig:
Tagen i helgen
När jag var 1 och var i fjällen första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0