Hej!

Idag e det måndag och idag var vi på brandstationen med skolan det var kul. Vi fick gå genom ett rökfyllt rum, Släcka en docka som brann och Se vad som händer om man häller vatten på brinnande olja. Imorgon e det Tisdag och vi ska ta sprutan mot Mässlingen, Röda hund och påssjukan :(. Jag har fixat 1 Film och 1 serie på min ipod som jag kan se på på fredag när jag åker till mormor (ska vara där hela helgen så kommer kanske inte kunna uppdatera så mycket men man vet aldrig.) Här kommer några bilder från idag på vägen till brandstationen:



Julia, Jag, Alva och Anna våra skuggor


Alvas tuggummi bubbla


Jag försökte ta kort på när Nora hoppade men min kamera var för seg! haha xD

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0