Hej

Nu har jag inte skrivit på länge men nu skriver jag hm... jag tar hela veckan då

Måndag: Var jag hemma och va sjuk

Tisdag: Var jag i skolan och på träslöjden blev jag klar med mitt tidningsställ

Onsdag: Va jag e skolan och sen efter skolan när jag hade kommit hem så var jag ensam hemma och det var jag till typ 19.30 för då kom min mamma hem för hon hade varit på möte men jag hade redan ätit middag då så hon fick äta själv

Torsdag (Idag alltså): Va jag i skolan det hände typ inte så mycket förutom att på musiken blev Tobbe(musikläraren) jätte sur för det va nån som prata så vi fick sluta tidagare för han orkade inte mer. Sen när jag kom hem så åt jag mellis och nu sitter jag här

Aja det var allt jag hade och säga så Hej då! Jag kanske skriver mer ikväll. Juste imorgon har jag studiedag så då skriver jag kanske på dagen lite eller på kvällen det bror på vad jag gör imorgon.



Ps. Jag vet att jag e dålig på att lägga upp bilder men ska försöka bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0