Hej!

Idag e det Tisdag och vi tog spruta i skolan idag :( blää jag e sprut rädd så fälde en liten tår och skade typ as mycket. Sen när jag kom hem så titta jag på tv och sen åt jag middag (köttbullar med pasta) och nu kollar jag på Äntligen hemma. Imorgon e det onsdag och jag har liten sovmorgon (08.35) så det kanske blir morgon bloggning. och sen ska jag typ inte göra nåt och sen på torsdag kväll ska jag packa för jag ska till mormor på fredag och då ska vi åka direkt efter skolan så du ska väskan va klar. Aja hej då ses



Nu får ni lite gamla bilder som jag inte har hunnit lägga upp på bloggen:

Årets första jordgubbar doppade i choklad.

Grillade marsmellows (stavning) blev det till jordgubbarna

Mina nya skor som mamma köpte åt mig från Din Sko: 179:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0